Bekijk deze mail in je browser
|
|
|
Nieuws
|
Partners
|
Zoeken
|
|
Indiase Bharti Global neemt fors belang in Britse BT Group
Bharti Global neemt een belang van 24,5% in BT Group over van Altice. Het Indiase conglomeraat neemt per direct een belang van 10% in BT, en bouwt zijn belang verder op zodra het hiervoor groen licht krijgt van toezichthouders.
Lees meer
|
|
Britse waakhond brengt impact van overname Ansys door Synopsys in kaart
De Britse Competition and Markets Authority (CMA) start een vooronderzoek naar de voorgenomen overname van Ansys door maker van chipontwerpsoftware Synopsys. Het kijkt daarbij specifiek naar de impact van de overname op de concurrentie op de Britse markt.
Lees meer
|
|
Kwetsbaarheid in AMD-processors maakt installatie malware in firmware mogelijk
Een kwetsbaarheid gevonden in AMD-processors geeft kwaadwillenden de mogelijkheid malware te installeren in de firmware van de chip. Het lek maakt het bijzonder moeilijk is om te ontdekken dat de malware aanwezig is en deze te verwijderen.
Lees meer
|
|
Eerste modules van vernieuwd partnerprogramma Red Hat beschikbaar
Red Hat, leverancier van open source-oplossingen, lanceert de eerste onderdelen van zijn vernieuwde partnerprogramma. Het nieuwe, modulaire programma helpt Red Hat-partners meer inkomsten te genereren en makkelijker samenwerken met het open source-bedrijf.
Lees meer
|
|
Zwitserse machinesbouwer Schlatter Industries getroffen door cyberaanval
De Zwitserse machinebouwer Schlatter Industries is getroffen door een cyberaanval. De aanvallers proberen het bedrijf af te persen.
Lees meer
|
|
Data van Britse ministerie buitgemaakt bij cyberaanval op Microsoft-systemen
Bij een cyberaanval op systemen van Microsoft in januari zijn ook e-mailgegevens buitgemaakt van het Britse Home Office, vergelijkbaar het ministerie van Binnenlandse Zaken. Het gaat om e-mailverkeer tussen Microsoft en het ministerie.
Lees meer
|
|
HP blijft inzetten op China, maar wil productie tegelijkertijd spreiden
HP blijft wat betreft productie de komende jaren inzetten op China, maar wil tegelijkertijd zijn productie diversifiëren en verspreiden over de wereld. Zo wil het bedrijf geografischer dichter bij klanten en beter kunnen inspelen op verzoeken van klanten wereldwijd naar productie op meerdere locaties en in meerdere regio's.
Lees meer
|