Is uw organisatie de ‘slimste organisatie van Nederland’?
Nederlandse bedrijven met meer dan 50 medewerkers kunnen zich inschrijven voor de Dutch Business Intelligence Award, een prijs die onderzoeks- en adviesbureau Passionned Group en partners uitreiken aan de ‘Slimste organisatie van Nederland’. De award wordt op 7 december uitgereikt.
Inzendingen worden beoordeeld aan de hand van de motivatie die hierbij is gegeven en de antwoorden op een vragenlijst met ongeveer 50 meerkeuzevragen. Deze vragen hebben onder andere betrekking op thema’s als analytisch, agile, all-round vision en alignment. Maar ook als uw bedrijf een zeer succesvol Business Intelligence of Big Data traject heeft doorlopen, kunt u meedingen naar deze award.
Beoordeling door jury
Een jury met vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven, de wetenschappelijke wereld en experts analyseren de inzendingen en selecteren zes partijen voor de finale. Deze kandidaten doen na de zomer van 2017 auditie voor de jury, waarna de jury drie organisaties nomineert. Deze genomineerden verdedigen op donderdag 7 december hun intelligente organisatie voor het publiek. Op deze dag wordt ook de winnaar bekend gemaakt door de jury.
- Maakt uw bedrijf slim gebruik van technologie en is zij heel wendbaar?
- Maakt u slim gebruik van informatie over uw klanten of processen?
- Is uw bedrijf heel innovatief met big data / analytics?
- Is er een uitgekiende strategie die werkt en met informatie wordt ondersteund?
- Loopt uw bedrijf voorop in uw branche en heeft u concurrentievoordeel met BI?
Geef dan uw organisatie op voor de Dutch Business Intelligence Award en maak kans tot ‘slimste organisatie van Nederland’ uitgeroepen te worden. Inschrijven kan via de website van de Dutch Business Intelligence Award of door de ‘IQ test voor organisaties’ uit te voeren.
Eerdere deelnemers
Voorbeelden van organisaties die eerder meededen aan de Dutch Business Intelligence Award zijn Veiligheidsregio Noord-Holland-Noord, de Brandweer A’dam, Coolblue, De Hypotheekshop, Buurtzorg Nederland, Albert Heijn, Ricoh, DSM, Festo, CZ Actief in Gezondheid, T-Mobile en het Kadaster.
Executive People is kennispartner van het event.