Wouter Hoeffnagel - 22 juni 2023

Infoland kondigt nieuwe module voor Zenya-platform aan

Softwareontwikkelaar Infoland kondigt de lancering aan van een nieuwe module binnen het kwaliteits- en risicomanagement platform Zenya: Zenya BOOST. Het gaat om een een aanvulling op de modules DOC, FLOW, CHECK en RISK. Zenya BOOST stelt organisaties en de daarin werkende professionals in staat om anderen actief te betrekken bij verandering dankzij effectieve, samenhangende campagnes.

Infoland kondigt nieuwe module voor Zenya-platform aan image

Organisaties kunnen in juli aan de slag met Zenya BOOST. Deze Software as a Service-oplossing is de nieuwste module van het kwaliteits- en risicomanagement platform Zenya van Infoland. De software helpt organisaties grip te houden op kwaliteit, veiligheid en risico’s voor duurzaam succes. Met Zenya BOOST kunnen organisaties nu actuele thema’s rondom deze topics op een laagdrempelige manier op de kaart te zetten en eenvoudig campagnes uitrollen, waardoor ze grote groepen medewerkers makkelijk meekrijgen met veranderingen. Zenya BOOST is te gebruiken als opzichzelfstaande module of in combinatie met andere Zenya modules.

Grote groepen medewerkers betrekken

“Zenya BOOST is een uniek instrument waarmee je grote groepen medewerkers bereikt, betrekt en in beweging brengt. Je informeert hen op persoonlijke wijze, laat zien hoe anderen het doen en biedt ruimte voor dialoog. Dat creëert draagvlak en commitment, om mee te gaan met de verandering, of juist vol te houden wat al bewezen en beproefd is”, zegt Maurice van Abeelen (foto), productmanager van Zenya.

Zenya BOOST versterkt het kwaliteits- en risicomanagement van organisaties. De software zorgt voor het benodigde draagvlak door context en begrip te creëren. Dit is veel efficiënter dan het ophangen van losse posters, e-mails en teammeetings. Stel dat een organisatie de laatste tijd vaak phishingmails heeft ontvangen, en de directie merkt dat medewerkers niet goed weten wat de gevaren hiervan zijn, dan kan men het thema cybersecurity met Zenya BOOST op een leuke, interactieve manier onder de aandacht brengen.

Voorbeeldcampagnes

Zenya BOOST wordt geleverd met voorbeeldcampagnes. Zo kan de Chief Information Security Officer in het voorbeeld van de cybersecurity campagne een video uploaden over de gevaren van phishing, maar ook via een miniquiz kennisvragen stellen aan collega’s of kennisartikelen delen. Juist door deze vormen van content af te wisselen, blijft het interessant en kunnen organisaties medewerkers stap voor stap in veranderingen en belangrijke thema’s betrekken. Van Abeelen: “Je brengt mensen in beweging, initieert de dialoog, laat ze meedenken en activeert ze om een gewenste bijdrage te leveren.”

Nutanix BW start 6 mei - 20 mei
Nutanix BN start 6 mei - 20 mei

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!