Het nieuwe SoftwareOne is meer dan alleen een nieuwe huisstijl
In het verleden heeft SoftwareOne zich voornamelijk gericht op softwarelicenties en waren we misschien niet altijd volledig in beeld als een veelzijdige speler in de cloudmarkt. Maar juist door deze focus uit het verleden hebben we een diepgaand inzicht verkregen in bestaande investeringen en het gebruik van technologie en cloud.
Het nieuwe SoftwareOne, zoals ik het zelf vaak noem, maakt het voor klanten eenvoudiger om hun cloudinvesteringen te optimaliseren en meerwaarde uit hun technologie te halen. We helpen klanten bij het bouwen, migreren, implementeren en beheren van hun applicaties en workloads in de cloud. Tegelijkertijd bieden we deskundig advies bij het kopen en optimaliseren van software en cloudomgevingen. Onze analyses ondersteunen klanten bij het nemen van strategische beslissingen en het rationaliseren van hun cloudinvesteringen.
Een klantgerichte organisatie met maatwerkoplossingen
Als marketingmanager ben ik bijzonder enthousiast over onze herpositionering, omdat het onze visie van een klantgerichte organisatie perfect weerspiegelt. Klanten zien op dit moment nog te vaak slechts één aspect van onze dienstverlening en door deze herpositionering wordt het duidelijk dat we meer te bieden hebben, dat we klanten graag op meerdere vlakken bijstaan. We willen niet alleen een product of service verkopen; we willen echt een langetermijnrelatie opbouwen met onze klanten, waarbij we hen ondersteunen bij elke stap van hun reis naar succes.
We begrijpen dat elk bedrijf uniek is, en daarom bieden we maatwerk oplossingen die naadloos aansluiten op de specifieke behoeften van elke klant.
Op weg naar (Cloud)succes met SoftwareOne
Om deze veranderingen succesvol door te voeren, hebben we ons intern gericht op het versterken van onze teams en het aantrekken van nieuw talent met een passie voor innovatie. Ons doel is om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en hen te laten zien dat we de trusted partner zijn die ze nodig hebben om hun doelen te bereiken. Bijkomend voordeel is dat we een grote wereldwijde speler zijn met een gigantische hoeveelheid specialistische kennis en ervaring maar ook lokale specialisten hebben met kennis hebben van de lokale markt, wet- en regelgeving.
Kortom, onze herpositionering naar de markt als een cloud- en oplossing agnostische expert markeert een nieuw hoofdstuk voor SoftwareOne. We willen echt waarde toevoegen aan de business van onze klanten en hen begeleiden op hun reis naar (cloud)succes.
Neem gerust eens een kijkje op onze website, schrijf je in voor onze nieuwsbrief en/of neem contact met mij op als je meer wilt weten, ik breng je graag in contact met onze specialisten!
Door: Daniëlle van der Starre (foto), Marketing & Communication Manager bij SoftwareOne Benelux