Vodafone en Teladoc Health lanceren Health-e
Health-e is nu beschikbaar, een online gezondheidsservice met onder andere 24/7 toegang tot een dokter. Health-e is een alles-in-één app die particuliere klanten van Vodafone toegang biedt tot medisch-, mentaal- en welzijnsadvies. Kinderen en/of partners kunnen ook gebruik maken van de service, allemaal op één abonnement. Health-e is beschikbaar waar en wanneer dan ook en zorgt voor meer regie op gezondheid door digitale innovatie.
24/7 online gezondheidsservice “VodafoneZiggo is continu bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten om klanten plezier en vooruitgang met elke verbinding te bieden. Wij geloven dat slimme technologieën en innovatieve toepassingen een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij. Zo ook op het gebied van gezondheidszorg, waar het steeds belangrijker wordt om in te zetten op preventie en het behouden van een goede gezondheid. Health-e helpt onze klanten op een eenvoudige manier door 24/7 online toegang te geven tot huisartsen waar en wanneer ze willen”, aldus Fleur van Beem, Executive Director Strategy, Insights & Digital Transformation bij VodafoneZiggo. |
Focus op leefstijl en preventie Stefan Scheepers, algemeen directeur Teladoc Health: “We zijn er trots op om Health-e samen met Vodafone in Nederland te lanceren. Met meer dan 20 jaar ervaring weet Teladoc Health als geen ander hoe persoonsgerichte virtuele zorg van waarde kan zijn. Health-e gaat gebruikers helpen om fysiek en mentaal hun gezondste leven te leiden.” De service wordt aangeboden door Vodafone en geleverd door Teladoc Health. Health-e zal initieel beschikbaar zijn voor particuliere Vodafone klanten en het is de ambitie om op langere termijn de gezondheidsservice voor heel Nederland beschikbaar te maken. |