Wouter Hoeffnagel - 27 februari 2024

MWC 2024: ServiceNow neemt NetACE over en breidt samenwerking met NVIDIA uit

ServiceNow en NVIDIA bundelen hun krachten rondom telecom-specifieke GenAI, kondigt ServiceNow aan op MWC 2024. Ook neemt ServiceNow neemt NetACE over van Atrinet en implementeert Segra ServiceNow voor digitale transformatie.

MWC 2024: ServiceNow neemt NetACE over en breidt samenwerking met NVIDIA uit image

ServiceNow en NVIDIA breiden samenwerking uit met telecom-specifieke GenAI. De nieuwe oplossing Now Assist voor Telecommunications Service Management (TSM) is vanaf nu beschikbaar. Deze oplossing is gebouwd op het Now Platform en maakt gebruik van NVIDIA AI om de productiviteit van medewerkers te verhogen, doorlooptijden te verkorten en de klantervaring te verbeteren.

ServiceNow en NVIDIA werken samen aan het oplossen van de grootste uitdagingen in de sector en het stimuleren van bedrijfstransformatie voor telecombedrijven wereldwijd. TSM is een verdere uitbreiding van de samenwerking tussen ServiceNow en NVIDIA, die in mei 2023 werd aangekondigd. Meer informatie is hier beschikbaar. 

Overname NetACE

ServiceNow neemt NetACE over van Atrinet. Het Now Platform zet hiermee een stap richting een end-to-end netwerk-lifecyclebeheer voor telecomorganisaties op één AI-gericht digitaal workflowplatform.

Telecomorganisaties beschikken vaak niet over de tools en technologie die nodig zijn om hun netwerk efficiënt te beheren en vertrouwen vaak op handmatige processen. Dankzij de toevoeging van de netwerkdetectie- en activeringsmogelijkheden van Atrinet's NetACE aan het Now Platform, hebben telecomorganisaties beter verbonden workflows en meer afstemming binnen hun uitgebreide netwerken. Lees hier meer over de overname. 

Segra implementeert ServiceNow voor digitale transformatie

Segra gaat ServiceNow Telecommunications Service Management (TSM) gebruiken ter ondersteuning SegraOne voor Case en Incident Management. Dit is een nieuwe oplossing die dagelijkse werkzaamheden vereenvoudigt en de klantenservice en medewerkerservaring transformeert.

Segra kiest ServiceNow vanwege de telecom-specifieke workflowmogelijkheden die op één platform draaien. Dit is het startpunt van een grootschalige transformatie voor Segra, met ServiceNow als cruciale partner. Meer informatie is hier beschikbaar. 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!