Hexaware neemt data-adviesbureau Softcrylic over
Hexaware, leverancier van IT-diensten en digitale oplossingen, neemt het Amerikaanse data-adviesbureau Softcrylic over. Het versterkt hiermee zijn data- en analysemogelijkheden en wil klanten een uitgebreider pakket van diensten aanbieden voor het stimuleren van marketing en customer journeys met data en technologie.

Door de kennis van Softcrylic op het gebied van customer journeys en marketingtechnologie te combineren met de technische bekwaamheid en AI-expertise van Hexaware, kan de geïntegreerde organisatie CMO’s beter helpen bij het stimuleren van de bedrijfsgroei door effectief datagebruik. De combinatie stelt bedrijven in staat het datagebruik buiten marketing uit te breiden, en toe te passen binnen meer bedrijfsprocessen.
Softcrylic, met hoofdkantoor in het Amerikaanse Minneapolis, voegt een mix van datastrategie en technische expertise toe. Het bedrijf is gespecialiseerd in het aanpakken van complexe data-uitdagingen, vanaf het vastleggen en valideren van data tot het modelleren en activeren van data. Met multi-channel marketingkennis over Adobe, Google en Salesforce, gekoppeld aan hun technische mogelijkheden op het gebied van Microsoft Azure en Amazon AWS, stelt Softcrylic organisaties in staat hun data te benutten en diepere inzichten te verkrijgen met methoden voor data-activering.