Snow for ServiceNow automatiseert Product Catalog, Service Catalog en CMDB-taken
Snow Software, speler op het gebied van Software Asset Management (SAM), introduceert de nieuwe oplossing Snow for ServiceNow. Hiermee kunnen organisaties optimaal gebruikmaken van de productencatalogus, servicecatalogus en CMDB-functies in de populaire IT Service Management-oplossing.
Met Snow for ServiceNow kunnen organisaties sneller ServiceNow implementeren en het verlaagt de hoge kosten voor consultancy zo beweert Snow Software. Door de CMDB van ServiceNow automatisch aan te vullen met accurate gegevens over hardwareconfiguratie en software-inventarisatie, inclusief informatie over herallocatie en beschikbaarheid van software, besparen organisaties honderden uren aan handmatige configuratie en installatietijd.
Een feature van de nieuwe oplossing is het automatiseren van de creatie van software- en hardware-modellen, die veel ITSM-processen ondersteunen die centraal staan bij het implementeren van ServiceNow. De CMDB aanvullen met accurate software-modellen stelt organisaties in staat om optimaal te profiteren van de productencatalogus en servicecatalogus in ServiceNow. Deze maken op hun beurt zelfservice mogelijk.
WK