Nieuw Ricoh Document Center van start in Zeeland
Het nieuwe Ricoh Document Center Zuidwest-Nederland gaat van start op een vertrouwde locatie in Zeeland. Mkb-bedrijven in de regio kunnen hier terecht voor slimme oplossingen op het gebied van informatiebeheer.

Patrick Lindhout, directeur van het nieuwe Ricoh Document Center Zuidwest-Nederland, is enthousiast: “We combineren het beste van twee werelden: lokale betrokkenheid en de kwaliteit van Ricoh als wereldmerk. En voor mij persoonlijk is dit een bijzonder moment – het voelt alsof de cirkel rond is nu ik naast onze vestiging in Rotterdam ook weer in mijn geliefde Zeeland mag ondernemen.”
Patrick vervolgt: “Als geboren Zeeuw blijft het natuurlijk mooi om lokale bedrijven te bedienen. Voor een mkb-bedrijf is informatie echt het kloppend hart. Als je dat goed en slim regelt, bespaart het tijd én geld – en werkt je team met meer plezier.”
Zeeuwse ondernemers kunnen rekenen op persoonlijk advies en lokale expertise, met de betrouwbaarheid van Ricoh op de achtergrond. “Wij helpen bedrijven om hun werk slimmer in te richten en zorgen dat de werkplek echt voor je gaat werken.”
Meer dan printers
Ricoh staat natuurlijk bekend om zijn printoplossingen, maar het aanbod gaat veel verder. “We bieden oplossingen voor veilig, duurzaam en hybride werken – van slimme software tot aan het inrichten en beheren van Office 365. Kom gerust eens langs in Goes om te ontdekken wat we allemaal kunnen betekenen. Van het digitaliseren en veilig opslaan van documenten tot het automatiseren van processen: het nieuwe Ricoh Document Center Zuidwest-Nederland helpt ondernemers om tijdrovende, handmatige taken te minimaliseren. En uiteraard leveren we ook betrouwbare printers en een efficiënte printinfrastructuur. Voor bedrijven die hybride werken ondersteunen we met werkplekbeheer, hoogwaardige videoconference apparatuur en moderne oplossingen op het gebied van cybersecurity. Veilig, slim en helemaal klaar voor de toekomst."