Witold Kepinski - 20 juni 2025

Infosys en Adobe slaan handen ineen voor AI-gedreven marketingtransformatie

Infosys, speler in digitale diensten en consultancy, en Adobe kondigen een strategische samenwerking aan om de marketinglevenscyclus van wereldwijde merken te transformeren met behulp van kunstmatige intelligentie (AI). Deze samenwerking combineert de capaciteiten van Infosys Aster en Adobe om klantervaringen op schaal te verenigen, gepersonaliseerde content te leveren voor bedrijfsgroei en workflows te stroomlijnen voor meer efficiëntie.

Infosys en Adobe slaan handen ineen voor AI-gedreven marketingtransformatie image

Infosys Aster biedt AI-versterkte marketingdiensten, -oplossingen en -platforms die marketingafdelingen helpen om effectieve 'customer-champions' en 'growth-partners' te worden. In combinatie met Adobe's expertise in gepersonaliseerde, datagedreven klantreizen, kunnen merken nu naadloze, real-time ervaringen creëren die loyaliteit en groei stimuleren.

De samenwerking stelt Chief Marketing Officers (CMO's) in staat om:

  • Verenigde ervaringen op schaal te leveren: Tijdig, relevant en boeiend, ongeacht kanaal of persona.
  • Content te personaliseren om groei te stimuleren: Hyper-gerichte campagnes lanceren met geschaalde, gelokaliseerde contentstrategieën.
  • Workflows te stroomlijnen voor efficiëntie: Marketingtaken en -workflows automatiseren, plannen, uitvoeren en optimaliseren met autonome agents.

Navigator voor marketeers

"AI is voor marketing zeer snel geëvolueerd van een productiviteits- en creativiteitsversterker naar een ware navigator voor marketeers," aldus Sumit Virmani, EVP en Global Chief Marketing Officer, Infosys.

Anil Chakravarthy, President, Digital Experience Business, Adobe, voegt toe: "Adobe en Infosys brengen creativiteit, marketing en AI-innovaties samen om de klantreisorkestratie te transformeren."

Deze gezamenlijke inspanning belooft een fundamentele verschuiving in hoe CMO's de groei van hun bedrijf aansturen, met een 'responsible by design'-benadering van AI die de merkidentiteit versterkt en het vertrouwen bij klanten vergroot, aldus de twee partijen.

Digital Realty 28/05/2025 t/m 25/06/2025 BN + BW Dynatrace 18/06/2025 t/m 25/06/2025 BN + BW
Digital Realty 28/05/2025 t/m 25/06/2025 BN + BW

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!