Celonis benoemt Dilipkumar Khandelwal tot nieuwe Chief Customer Officer
Celonis benoemt Dilipkumar Khandelwal (foto) tot nieuwe Chief Customer Officer en voorzitter van de India Advisory Board. Khandelwal was eerder actief in topfuncties bij Deutsche Bank en SAP. Hij is ook medeoprichter van Plaksha University, partner en adviseur van venture funds en een actieve engelinvesteerder in meer dan 70 bedrijven om de volgende generatie ondernemers te ondersteunen.

"In dit economische klimaat is het leveren van meetbare waarde het enige wat telt. Onze klanten zoeken een echte partner om hen te helpen AI te laten werken voor hun bedrijf", zei Carsten Thoma, president en bestuurder bij Celonis. "Dilip heeft wereldwijde teams opgebouwd en geschaald die de meest veeleisende klanten ter wereld bedienen. Hij heeft in de wereld van onze klanten geleefd, begrijpt hun uitdagingen intiem en weet hoe hij technologie kan verbinden met de top-, bottom- en greenline. Hij is de ideale leider om het succes van onze klanten te garanderen."
Uitbreiding in India leiden
Khandelwal wordt ook voorzitter van de India Advisory Board en gaat de uitbreiding van Celonis in India leiden. Als onderdeel van deze uitbreiding investeerde Celonis recentelijk ook in het Celonis Garage innovatiecentrum in Bengaluru.
"Ik ben enthousiast om samen te werken met onze klanten en partners om de kracht van Process Intelligence en AI te benutten om hun meest kritieke bedrijfsdoelstellingen te verwezenlijken en miljarden aan waarde vrij te maken", zei Khandelwal. "Toen ik zag hoe het Process Intelligence-platform AI de operationele context biedt die het nodig heeft om relevant en effectief te zijn voor het bedrijf, wist ik dat het het potentieel had om operaties volledig te heruitvinden. Ik ben hier om dat voor onze klanten te realiseren."