IT-topvrouw Brigitte van den Boogaard ruilt ALSO in voor CDW
De Nederlandse IT-channel is getuige van een opvallende carrièrestap aan de top. Brigitte van den Boogaard, voorheen Head of Marketing bij IT-distributeur ALSO, is per 1 oktober jl. overgestapt naar CDW, waar zij de nieuwe rol van General Manager Nederland op zich neemt.

Focus op groei in de Nederlandse Markt
De overstap, die Van den Boogaard zelf via LinkedIn bekendmaakte, onderstreept de ambities van CDW, een wereldwijd opererende leverancier van geïntegreerde IT-oplossingen, om haar positie in de Benelux-regio te verstevigen.
Als General Manager Nederland zal Van den Boogaard zich focussen op het versnellen van de groei in de Nederlandse markt. Ze geeft aan: "Ik ben verheugd om met het team samen te werken om de aanwezigheid van CDW op de Nederlandse markt verder te laten groeien en actief bij te dragen aan de wereldwijde partnerstrategie." Haar aanstelling als General Manager duidt op een sterke lokale leiderschapsfocus binnen de internationale strategie van CDW.
Terugblik op succesvollepPeriode bij ALSO
Van den Boogaard laat een succesvolle en "intensieve en lonende reis" achter bij ALSO, waar zij als Head of Marketing de afgelopen periode een sleutelrol vervulde.
In deze functie was zij verantwoordelijk voor de strategische merkpositionering en het versterken van partnerrelaties in meer dan 30 landen. Daarnaast meldt ze trots te zijn op het opbouwen van een "future-ready team". Ze bedankte haar voormalige collega's en partners voor de samenwerking en het gedeelde vertrouwen.
De overstap van een ervaren marketingleider naar een General Manager-positie bij een toonaangevende speler als CDW wordt gezien als een belangrijke ontwikkeling in het Nederlandse IT-landschap. Het nieuwe hoofdstuk wordt volgens Van den Boogaard gedreven door ambitie en impact.