Redactie - 19 december 2016

Zet Microsoft Office365 in als bedrijfstelefooncentrale

Organisaties zijn snel enthousiast als ze aan de slag gaan met Skype for Business en zoeken naar een manier om de oplossing in te zetten als bedrijfstelefooncentrale. The Voice of O365 biedt deze kans: de basisfunctionaliteiten van de oplossing worden gecombineerd met toegang tot het PSTN-netwerk én behoud van bestaande SIP Trunks. Dit meldt Jeroen André de la Porte – CEO van SoftApp-distribution.

De la Porte: "Samenwerken binnen en buiten uw organisatie ligt aan de basis van uw succes. Microsoft heeft daarvoor oplossingen ontwikkeld die u daarin ondersteunen en is sinds 2010 ook PABX-leverancier. Door de overname van Skype en de lancering van Skype for Business zette Microsoft daarin de volgende stap: een combinatie van telefoniefuncties van een traditioneel IP PBX-syteem in één oplossing. Met een E3 Plan licentie heeft u al toegang tot de hele suite."

De la Porte vervolgt: "The Voice of O365 biedt u ook nog eens de kans om Microsoft Office365 in te zetten als een volledige bedrijfstelefooncentrale door Skype for Business uit te breiden met toegang tot het PSTN-netwerk én behoud van de huidige SIP Trunks. U heeft dan via Skype for Business toegang tot functies als het plaatsen en ontvangen van gesprekken, het in- en extern doorverbinden van gesprekken en gesprekken in de wacht zetten."

The Voice of O365 is ontwikkeld door SoftApp Distribution, distributeur van unified communication oplossingen. Het managementteam zit al sinds 1992 in de telecommarkt en werkt uitsluitend met partners om de oplossingen, zo ook the Voice of O365, in de markt te zetten. "Technisch gezien zijn er bij de klant geen aanpassingen nodig, dus zo kan SoftApp samen met zijn partners eenvoudig Skype for Business opzetten als basis voor een compleet bedrijfstelefooncentrale" aldus Jeroen André de la Porte.

http://www.softapp-distribution.com/

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!