Electrolux centraliseert wereldwijde IT-diensten met ServiceNow
Electrolux zet ServiceNow in om haar dienstverlening te standaardiseren via een centrale portal. Het bedrijf wil zich meer gaan richten op de cloud en hierdoor het gebruik van ServiceNow wereldwijd stimuleren.
Electrolux is een leverancier van thuisapparatuur. Het bedrijf verkoopt jaarlijks 50 miljoen producten aan klanten in 150 verschillende markten. Het bedrijf wil met ServiceNow zijn time-to-value verbeteren. Het bedrijf implementeert hiervoor ServiceNow IT Service Automation suite, inclusief Service Catalog, Incident Management, Problem Management, Change Management en Knowledge Management.
"Het leveren van consistente wereldwijde ondersteuning door hoge standaarden in efficiëntie na te streven en self-service toegang te bieden aan werknemers zijn belangrijke pijlers van onze IT-strategie", legt Marcus Claesson, Chief Information Officer bij Electrolux, uit. "Met ServiceNow krijgen onze gebruikers één aanspreekpunt voor IT, ongeacht hun locatie. De IT-afdeling krijgt de beschikking over één enkel systeem om de service-ervaring aanzienlijk te verbeteren".