Hybris introduceert nieuw partnerprogramma en het ‘Customer Engagement Model’
Hybris introduceert een nieuw partnerprogramma en het ‘Customer Engagement Model’.
Het afgelopen jaar heeft Hybris zijn Global Partner Ecosystem gestroomlijnd om de kwaliteit naar een nog hoger niveau te brengen. Tijdens het recente Global Partner Summit 2014, die van 22 tot 24 januari in München plaatsvond, introduceerde het bedrijf een nieuw partnerprogramma en het ‘Customer Engagement Model’ voor partners en klanten in alle sectoren waarin hybris actief is, zoals retail, consumentenproducten, media, telecom, sport en entertainment.
“Op dit moment zijn er maar liefst 7.500 mensen dagelijks in de weer met onze technologie en we willen dit ecosysteem de komende 18 maanden uitbreiden naar 15.000”, legt Frank Schoutissen (foto), vice president of channel bij Hybris uit. “Het indrukwekkende aantal deelnemers aan de conferentie – bijna het dubbele van vorig jaar – laat zien hoe betrokken onze partners zijn bij Hybris en zijn klanten.”
De overname van hybris door SAP is een sterke combinatie van krachten gebleken, vervolgt Frank Schoutissen: “Het samenvoegen van onze flexibele omnichannel commerce-oplossingen met de bedrijfstechnologie en de mobiele, in-memory-en cloud oplossingen van SAP heeft gezorgd voor nieuwe inzichten in klantbetrokkenheid."
Partner Awards
Naast het uitrusten van de partners met de benodigde tools om uit te blinken in de bedrijfstak, diende de Global Partner Summit voor Hybris ook als podium om de jaarlijkse Partner Awards uit te reiken en daarmee het succes van zijn partners te vieren.
De winnaars van de Partner Awards 2014 zijn:
Global Partner of the Year: Accenture
Global ISV Partner of the Year: Adobe Systems
ISV Solution Partner of the Year: Avalara
APAC Partner of the Year: Whitelabelled
EMEA Partner of the Year: Sceneric a DigitasLBi Company
Americas Partner of the Year: Sapient
Most Innovative Partner of the Year: Babiel
Newcomer of the Year: Deloitte
Global Service Delivery Partner of the Year: Sceneric a DigitasLBi Company
Door: Witold Kepinski