Redactie - 11 maart 2014

Elastic Path, Hippo en HintTech bundelen krachten rond ecommerce aanbod

 

CMS-leverancier Hippo en content & marketing-technologiespecialist HintTech gaan samenwerken met e-commerce-softwareleverancier Elastic Path. De partners tekenen de wereldwijde overeenkomst om in te kunnen spelen op de groeiende vraag naar ‘experience-driven ecommerce’, ofwel e-commerce gedreven vanuit de klantbeleving. De samenwerking richt zich op het aanbieden van op maat gemaakte geïntegreerde oplossingen via Elastic Paths API gebaseerde e-commerce platformen en Hippo CMS.

HintTech CEO Bart Omlo (foto): ‘De verwachtingen van de huidige consument veranderen niet alleen de manier waarop marketing moet worden bedreven, maar beïnvloeden ook andere bedrijfsactiviteiten.  In e-commerce zie je de effecten daarvan al. De explosie aan beschikbare marketingtechnologieën zou al een motivatie moeten zijn voor CMOs en CIOs om nauwer samen te werken. Maar gebeurt dat nog niet, dan kan het inzetten van het CMS als content-center voor e-commerce activiteiten een waardevol eerste project zijn. De combinatie van ‘best of breed’- oplossingen zoals Hippo CMS en Elastic Paths e-commerce platform is bijzonder interessant, vooral voor grote ondernemingen die flexibele oplossingen nodig hebben die snel geïmplementeerd kunnen worden. De aard van beide systemen en bedrijven maakt hen perfecte partners en we zijn verheugd om samen met hen deze klantervaring-gedreven oplossing te ontwikkelen en in de markt te zetten.’

Door: Witold Kepinski

 

Factsheet: Van risico naar regie: beheer je e-maildomein met DMARC

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!