Redactie - 06 september 2013

Buma/Stemra handelt klantcontact af met Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence


Buma/Stemra heeft ervoor gekozen om voor het klantcontact de overstap te maken naar Customer Interaction Center (CIC), het communicatieplatform van Interactive Intelligence. Het betreft een directe deal.

In eerste instantie wordt CIC ingezet voor het telefonisch verkeer maar op termijn wordt gekeken naar uitbreiding. “De belangrijkste doelstellingen van het project zijn het verder verbeteren van de bereikbaarheid van de medewerkers,” aldus Henk Dekker, manager ICT en Outsourcing van Buma/Stemra. “Daarvoor hebben we nu bijvoorbeeld goed inzicht in beschikbaarheid van medewerkers en kunnen we eenvoudiger tegemoet komen aan terugbelverzoeken.”

Buma/Stemra had een paar wensen bij het selecteren van een nieuwe oplossing. Naast een beter inzicht in de communicatiestromen, willen ze het standaard onderhoud zoals toevoegen van nieuwe medewerkers en groepen gewoon zelf kunnen doen. CIC van Interactive Intelligence voldeed aan deze eisen en sluit bovendien goed aan bij de al aanwezige Microsoft-oplossingen, aldus Dekker.


Portland Europe BW tm 22-05-2025 EGP 06/05/2025 t/m 03/06/2025 BW
DIC Security Day BN + BW tm 1 juli

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!