Wouter Hoeffnagel - 02 juni 2023

Juniper Networks en ServiceNow leveren end-to-end automatisering voor MSP's en enterprises

Juniper Networks en ServiceNow gaan end-to-end automatisering leveren voor Managed Service Providers (MSP's) en enterprises. Door gebruik te maken van Juniper Mist Cloud en ServiceNow Telecom Service Management en Order Management for Telecom kunnen gezamenlijke klanten sneller netwerken uitrollen en de operationele efficiëntie vergroten. Meerlaagse, multivendor-oplossingen zijn hierbij niet langer nodig.

Juniper Networks en ServiceNow leveren end-to-end automatisering voor MSP's en enterprises image

Juniper Networks sluit zich aan bij het ServiceNow Technology Partner Program. Hierdoor kunnen beide bedrijven hun wereldwijde bereik uitbreiden en betere ervaringen bieden voor Managed Service Providers (MSP), grootzakelijke IT-teams en hun eindgebruikers. Juniper en ServiceNow werken al langer met elkaar samen. Zij gaan nu ook dagelijkse werkzaamheden automatiseren en vereenvoudigen. Juniper en ServiceNow bieden in het kader van de samenwerking een kant-en-klare, AI-gestuurde, closed-loop oplossing die kan worden geïntegreerd in OSS/BSS- of bedrijfsbeheersystemen voor snelle netwerk- en dienstenimplementaties.

Time to revenue verkorten

Speciaal voor Managed Service Providers automatiseert deze samenwerking veel complexe, handmatige en multi-organisatorische workflows; startend bij het onboarden van klanten en vervolgens gedurende de levenscyclus van de klant. De gecombineerde oplossing versnelt de time to revenue voor service providers die managed services aanbieden met geautomatiseerde workflows, waaronder:

  • Klant onboarding en orderbeheer;
  • Herbruikbare, op sjablonen gebaseerde abstracties voor vereenvoudigde implementatie van netwerkdiensten;
  • End-to-end monitoring en waarschuwingsmeldingen.

Gezamenlijke klanten en hun eindgebruikers kunnen gebruikmaken van onder andere end-to-end netwerkdienstverlening, monitoring en alarmering, geminimaliseerde handmatige workflows en menselijke fouten en proactieve auto-ticketing voor detectie van netwerk- en serviceproblemen via AIOps.

ALSO BW 03-06-2024 tm

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!