Redactie - 09 januari 2014

Oracle introduceert Oracle Retail versie 14


Oracle lanceert Oracle Retail versie 14 binnen zijn gehele assortiment van zakelijke retail-oplossingen, inclusief nieuwe functies en functionaliteit. De verbeterde suite maakt interactie met relevante klanten mogelijk via ‘touch points’, het targeten van producten, het verbeteren van de voorraadefficiëntie en het reduceren van de total cost of ownership (TCO), aldus Oracle.

Nieuwe operationele en planningsprocessen in Oracle Retail versie 14 stellen klanten in staat producten te kopen, afhalen en retourneren via elk kanaal, aldus de leverancier. Daarnaast is het met deze versie voor retailers mogelijk om aan wensen van klanten te voldoen zonder beperking van kanaal, dankzij de ingebouwde functionaliteit die retailers meer efficiëntie biedt.

De gehele oplossing staat in het teken van een grotere klantfocus, aldus Oracle. De planning van het productassortiment wordt gevoed door een aantal nieuwe datapoints die samenwerken om de prestaties van een product(categorie) te beïnvloeden.

Oracle Retail versie 14 beschikt daarnaast over geïntegreerde functies, een groot aantal applicatieprogrammeerinterfaces (API’s) en een infrastructuur die in staat is de (modulaire) implementatie te ondersteunen en versnellen. Dit is belangrijk voor retailers die werken met een groot aantal verschillende systemen.

Verder is Oracle Retail versie 14 geoptimaliseerd voor andere systemen, zoals servers en storagesystemen van Oracle.
 

Omada by TP-Link 10/06/2025 t/m 17/06/2025 BN + BW Digital Realty 28/05/2025 t/m 25/06/2025 BN + BW
DIC Security Day BN + BW tm 1 juli

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!