HubSpot stelt Julia Pilkes aan als Senior Director EMEA Marketing
CRM-platform HubSpot benoemt 33-jarige Julia Pilkes (foto) tot Senior Director EMEA Marketing. Zij was eerder onder meer actief voor Sendcloud en SurveyMonkey. Pilkes is per 1 augustus actief in haar nieuwe functie.

In haar nieuwe rol leidt Pilkes het regionale marketingteam, stuurt ze de EMEA GTM-strategie aan en is ze verantwoordelijk voor het vergroten van de naamsbekendheid in de regio. Pilkes rapporteert aan Susanne Rönnqvist Ahmadi, VP International bij HubSpot.
“HubSpots missie en strategie zijn ontzettend duidelijk, en ik sta daar volledig achter”, vertelt Pilkes. “De mogelijkheid om daar met een getalenteerd team van professionals impact op te maken is een ongelooflijk mooie kans. Ik heb in mijn eerdere functies veel met HubSpot gewerkt. Ik weet daarom dat HubSpot haar klanten en behoeften als geen ander kent en hen steunt met de best mogelijke producten om hun vraagstukken op te lossen. Ik kijk ernaar uit om HubSpot's groeistrategie verder uit te bouwen in EMEA”.