Witold Kepinski - 27 januari 2024

VHD Alarmcentrale vernieuwt klantcontactplatform in verlengd partnership met Frontline Solutions

Alarmcentrale en hulpverlener VHD heeft de samenwerking met Frontline Solutions vernieuwd voor onbepaalde duur. Frontline Solutions gaat het on premise Genesys klantcontactplatform van VHD migreren naar de nieuwste cloudoplossing van Genesys.

VHD Alarmcentrale vernieuwt klantcontactplatform in verlengd partnership met Frontline Solutions image

Het gaat om een project, waarbij naast de implementatie van Genesys Cloud CX ook het volledige klantcontactproces voor alle kanalen wordt geoptimaliseerd in co-creatie met de experts van Frontline Solutions.

"We hebben, na een korte heroriëntatie in de markt, expliciet een beroep gedaan op de kennis en kunde van Frontline Solutions voor procesoptimalisatie waaronder het opnieuw ontwerpen van de callflows," aldus Alexander Kusters, manager ICT en Change bij VHD. "De klantcontactomgeving van VHD omvat momenteel duizenden verschillende lijnen ten behoeve van een groot aantal uiteenlopende opdrachtgevers. Die hebben elk hun eigen requirements, wat specifieke kaders oplevert voor de routering van alle contacten en de integratie met uiteenlopende applicaties.

Onderdeel van de migratie is ook de implementatie van de Frontline Mail Manager, zodat het e-mailcontact vanuit de agent desktop kan worden uitgevoerd en gemanaged. Een ander onderdeel is de integratie met het eigen dossiersysteem van VHD in Genesys Cloud CX. En tot slot wordt ook de oplossing voor dialoogondersteuning voor VHD-klantcontactmedewerkers, geïntegreerd in Genesys Cloud CX.

Frontline Solutions verwacht de migratie naar Genesys CX Cloud in het voorjaar te hebben afgerond, zodat VHD op tijd klaar is voor het zomerseizoen. Met de implementatie van Genesys Cloud CX, het beheer daarvan en de procesoptimalisatie in samenwerking met Frontline Solutions is VHD bovendien klaar voor de toekomst.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!