Witold Kepinski - 11 februari 2015

Brabants kenniscentrum kunst en cultuur (bkkc) kiest voor Salesforce

Het Brabants kenniscentrum kunst en cultuur (bkkc) gaat het klantcontact verbeteren door het CRM-systeem Salesforce te gebruiken. CRMWaypoint gaat het bkkc begeleiden met het invoeren en adopteren van de Salesforce sales cloud. 

Bkkc had van oudsher wel een eigen CRM-systeem, maar dit systeem was niet erg gebruiksvriendelijk en werd daardoor weinig gebruikt. De om zijn gebruiksvriendelijkheid bekendstaande Salesforce sales cloud gaat hier verandering in brengen. De oplossing is bovendien bewezen goed te koppelen aan en integreren met applicaties die bkkc nu al veel gebruikt, zoals MailChimp

CRMWaypoint gaat bkkc assisteren bij de uitrol van Salesforce. Hun rol gaat echter verder dan enkel het bouwen en inrichten van de applicatie. “Wat ik zo prettig vind, is dat CRMWaypoint niet alleen helpt met de implementatie en de inrichting, maar ook met de adoptie van de applicatie en mogelijke verbeteringen van onze werkprocessen. 

Door: Witold Kepinski

EGP 06/05/2025 t/m 03/06/2025 BW Forescout 15/05/2025 t/m 23/05/2025 BW
Portland Europe BW+BN tm 22-05-2025

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!