"We staan op het punt om een historische verandering te zien in de manier waarop mensen werken, ”aldus Dave Shull, President van HP Workforce Solutions. "Gelukkige, gemotiveerde en productieve werknemers zorgen voor betere bedrijfsresultaten, maar het wordt steeds moeilijker om werkomgevingen te creëren die zowel een verspreid personeelsbestand ondersteunen als inspireren. Onze partners spelen een cruciale rol bij het ondersteunen van bedrijven die transformaties doormaken. HP introduceert diensten en oplossingen die channel partners in staat stelt om geweldige werkervaringen te leveren aan hun klanten, terwijl ze terugkerende inkomstenstromen genereren."
HP introduceert Workforce Experience Platform (WEX)
Vorig jaar lanceerde HP Workforce Central, een vlootbeheertool waarmee IT-managers HP-apparaten op één locatie kunnen traceren, configureren, monitoren en beheren. Nu heeft HP deze visie naar een hoger niveau getild met de introductie van het Workforce Experience Platform (WEX), hiermee krijgen CIO's toegang tot een door AI-gestuurd digitaal ervaringsplatform dat het volledige potentieel van het personeelsbestand benut en werknemers transformeert tot een kracht van onstuitbare groei.
WEX wordt gelanceerd met een intuïtieve gebruikersinterface die is ontworpen om een naadloze ervaring voor klanten te garanderen. Het verbindt verschillende diensten tot één geïntegreerd platformoverzicht. Onder de oppervlakte bevindt zich een nieuwe reeks krachtige mogelijkheden die persoonlijke aanbevelingen leveren, hardware monitoring stroomlijnen, het sentiment van werknemers vastleggen, TCO verminderen, taken automatiseren en de beveiliging versterken. |