Infosys en SAP Emarsys werken nauwer samen
Infosys, speler op het gebied van digitale diensten en advies van de volgende generatie, heeft aangekondigd dat het gaat samenwerken met SAP Emarsys , een cloudgebaseerd, omnichannel klantbetrokkenheidsplatform, om bedrijven in staat te stellen de groeiende behoefte aan omnichannel klantbetrokkenheid.
De samenwerking zal bedrijven helpen marketingcampagnes met grote impact te creëren om de omzetgroei en klantervaring te stimuleren door gebruik te maken van het klantbetrokkenheidsplatform van Emarsys en Infosys Cobalt, een reeks diensten, oplossingen en platforms waarmee bedrijven hun cloudreis kunnen versnellen.
Cross-channel marketingcampagnes
Door deze samenwerking zullen bedrijven in staat zijn om complexe branchespecifieke cross-channel marketingcampagnes te orkestreren, klanten in realtime te bereiken en de klantloyaliteit te vergroten door middel van personalisatie. Door gebruik te maken van de AI-mogelijkheden van het platform en Infosys Topaz, een op AI gebaseerde reeks diensten, oplossingen en platforms die gebruik maken van generatieve AI-technologieën, kunnen bedrijven de waarde van data uit alle organisatorische silo’s ontsluiten om datagestuurde inzichten en voorspellende analyses mogelijk te maken om de omzetgroei te stimuleren.
De synergie tussen Infosys en SAP Emarsys stelt klanten in staat een 360-graden beeld te krijgen van campagnes en digitale kanalen te combineren met in-store ervaringen om naadloze klantervaringen te creëren voor een interactieve merkervaring.
Digitale transformatie versnellen
Aaron Bradley, Vice President Experience, Technology & GTM Innovation bij Wella Company: “We zijn blij om met Infosys samen te werken om superieure, flexibele en schaalbare digitale mogelijkheden te creëren met behulp van Emarsys om digitale kanalen te combineren. Deze samenwerking met Infosys heeft geholpen onze digitale transformatie in onze digitale marketingactiviteiten te versnellen en ons streven naar innovatie te faciliteren om boeiende winkelervaringen te bieden via meerdere contactpunten.”
Brian Falzone, Chief Operations Officer van SAP Emarsys: “Onze samenwerking met Infosys zal de klantbetrokkenheid en de manier waarop onze klanten data gebruiken om strategische beslissingen te nemen een boost geven. Met de expertise van Infosys die geïntegreerde marketingoplossingen met elkaar verbindt om de omzet door personalisatie te maximaliseren, zal innovatie voor onze klanten voorop blijven lopen.”
Dinesh Rao, Executive Vice President, Co-Head of Delivery, Infosys: “We zijn verheugd om samen te werken met SAP Emarsys om baanbrekende omnichannel-marketingoplossingen aan onze klanten te bieden. We kijken ernaar uit om bedrijven te helpen hun marketingprocessen te stroomlijnen, digitale kanalen naadloos te combineren en een nieuw tijdperk van klantbetrokkenheid te creëren en snellere inzichten te genereren gedurende de hele levenscyclus van de klant.”