Witold Kepinski - 14 augustus 2015

Bavaria brouwerijlogistiek ondersteunt door ORTEC

Bierbrouwerij Bavaria kiest voor samenwerking met ORTEC om de planning van de distributie- en serviceprocessen met één systeem te ondersteunen en te optimaliseren.

Dit is een volgende stap voor Bavaria in haar speerpunten naar voortdurende verbetering van het productieproces en de kwaliteit van de logistieke keten, aldus Marco van den Herik, Hoofd Logistiek Horeca bij Bavaria. Hij heeft de ambitie om de routes en planning voor distributie, onderhouds- en servicewerkzaamheden te optimaliseren. Vanuit een tender naar een geschikte partner is Bavaria bij ORTEC uitgekomen. De presentatie van ORTECsprak Bavaria het meest aan vanwege ORTEC’s ervaring met horecadistributie en -service.

Voordeel van ORTEC Service Planning is dat Bavaria met één systeem verschillende planprocessen kan optimaliseren. Van den Herik: “Naast de distributie kunnen wij ook de activiteiten voor service, onderhoud ende middelen voor events plannen entussentijds optimaliseren met het systeem”. De software is mobiel ondersteund zodat Bavaria met real time informatie, zoals de uitloop van werkzaamheden geregistreerd via de PDA of verkeersopstoppingen gedetecteerd via GPS, de planning en routes kan aanpassen.“Wij zijn nu druk met de invoering en toepassing van het nieuwe planningssysteem en verwachten er veel van. Wij hopen dat de tevredenheid van onze klanten groeit door betere belevering en die van de chauffeurs dankzij minder reistijd” vertelt Van den Herik.

Portland Europe BW tm 22-05-2025 Forescout 15/05/2025 t/m 23/05/2025 BW
Gartner BN tm 12-11-2025 - 1

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!