Wouter Hoeffnagel - 09 november 2015

T-Mobile lanceert een content hub voor de zakelijke markt

T-Mobile lanceert een content hub voor de zakelijke markt. Met dit platform wil T-Mobile zichzelf profileren als preferred supplier in de B2B-markt. Zakelijke gebruikers krijgen dankzij de content op het platform meer inzicht in de activiteiten van T-Mobile binnen de zakelijke markt. Denk hierbij aan de bouw van een nieuw netwerk, de explosieve groei van dataverbruik of een pilot voor de uitrol 4G+.

Stèphan Kruger, marketeer voor T-Mobile Zakelijk: “Het gaat ons in eerste instantie niet om de promotie van T-Mobile: we willen de zakelijk gebruiker vooral informeren en inspireren met relevant nieuws, feiten en wetenswaardigheden. De telecommarkt is altijd in beweging, dus er is voortdurend behoefte aan een expert opinion. Dat bieden wij. Daarbij willen wij onze positie verstevigen op de zakelijke markt. Om die reden hebben we deze contentstrategie ontwikkeld, waarbij we willen aansluiten op de informatiebehoefte van de doelgroep.”

Dit doet T-Mobile onder andere met testimonials en cases. Hierbij vertellen derde partijen, zoals klanten en samenwerkingspartners, vanuit de praktijk over het netwerk van T-Mobile en geven concreet vorm aan de toekomstvisie van T-Mobile op gebied van mobiele telecom.

EGP 06/05/2025 t/m 03/06/2025 BW Forescout 08/05/2025 t/m 16/05/2025 BW
DIC Security Day BN + BW tm 1 juli

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!