Witold Kepinski - 13 november 2015

CRMWaypoint biedt Topigs Norsvin een Pardot en Salesforce oplossing

Topigs Norsvin, een varkensfokkerijorganisatie, heeft de eigen sales- en marketingprocessen verbeterd met behulp van de Salesforce sales cloud, Pardot en Chatter. Salesforce-specialist CRMWaypoint, met 600 projecten het grootste kenniscentrum over Salesforce in de Benelux, heeft Topigs Norsvin ondersteund met de uitrol.

Topigs Norsvin is een specialist op het gebied van varkensfokkerij en past daarbij altijd de nieuwste technieken toe om genetische vooruitgang bij de varkens te realiseren. Hoewel innovatie vanzelfsprekend is voor het bedrijf, gebruikte de organisatie tot voor kort relatief weinig digitale hulpmiddelen om de eigen de sales- en marketingprocessen te ondersteunen. Met de introductie van de Salesforce sales cloud, de marketing automation-module Pardot en het enterprise social network Chatter, zegt Topigs Norsvin die achterstand te hebben ingelopen.

Het project ging in de zomer van 2015 van start en een eerste fase werd in oktober dit jaar afgerond zegt Bert van Meer. Hij was bij Topigs Norsvin de projectleider van het uitrolproject. Topigs Norsvin werkt nog maar kort met de diverse Salesforce-oplossingen, maar de gunstige resultaten zijn volgens Van Meer nu al voelbaar. “Ik was bijvoorbeeld laatst op een beurs en zoals gebruikelijk verzamelden we daar uitnodigingskaarten van bezoekers aan onze stand. Die mensen zie je nu terugkomen op de site en met Pardot kunnen we deze bezoekers maatwerk-content bieden, gericht op de fase van de koopcyclus waar zij zich in bevinden. Vroeger hadden we dit soort inzichten en mogelijkheden niet.”

Gartner BN tm 12-11-2025 - 3

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!