Xtandit breidt Managed Print Services uit met Support Assistant-app voor Xerox MFP

Xerox business partner Xtandit breidt haar MPS-portfolio uit met de Xerox Support Assistant-app voor het ConnectKey-platform op multifunctional printers (MFP). De applicatie biedt eindgebruikers real time informatie over verbruiksartikelen en storingen.
Klanten van Xtandit profiteren dankzij de Xerox Support Assistant-app van lagere operationele kosten, verbeterde klanttevredenheid en proactieve service-communicatie. Daarnaast wordt het aantal telefoontjes naar de helpdesk gereduceerd, omdat de MFP de gebruiker in real time informeert. Dit voorkomt dat storingen meerdere malen worden gemeld bij de helpdesk.
De applicatie is een aanvulling op de workflow-oplossingen en kan worden toegevoegd aan bestaande Xerox MFP’s. Door middel van een button op de printer is alle service-informatie direct zichtbaar. Zo geeft de applicatie bijvoorbeeld aan of er een nieuwe toner onderweg is of wanneer een monteur langskomt in het geval van een storing.