Redactie - 15 januari 2018

TOPdesk presenteert nieuwe huisstijl

TOPdesk presenteert nieuwe huisstijl image

TOPdesk gooit het over een andere boeg: vandaag presenteert het bedrijf een nieuwe huisstijl. Deze rebranding laat beter zien wie TOPdesk is, waar zij voor staat, en wat zij belangrijk vindt: uitstekende dienstverlening.

‘TOPdesk bestaat nu al bijna 25 jaar’, vertelt Wolter Smit, oprichter en CEO van TOPdesk. ‘In al die tijd is de huisstijl vrijwel onveranderd. Als bedrijf zijn we volwassen geworden, nu onze branding nog. Deze vernieuwde huisstijl laat beter zien wie we zijn: TOPdesk is meer dan software. In onze nieuwe huisstijl willen we overbrengen waar we in geloven: de kracht van vriendelijkheid en een nauwe samenwerking met onze klanten.”

De nieuwe huisstijl is volledig in-house gemaakt, door de grafisch ontwerpers van TOPdesk. Er zijn nieuwe kleuren, stijlelementen én een nieuw lettertype. En als kers op taart een geheel nieuw logo.

De kernwaarden van TOPdesk komen nu terug in het logo. De kleuren rood en blauw zijn vriendelijker en warmer. Ook het lettertype oogt vriendelijker, maar toch professioneel. Dit zie je terug in de balans tussen de ronde en rechte lijnen.

In ons nieuwe beeldmerk tonen de overlappende vlakken precies hoe overtuigd wij zijn van de kracht van samenwerken. Het beeldmerk gebruiken wij in het logo, maar ook als pictogram op andere plekken op de website en in onze software. 

Onze oude tagline ‘Service management simplified’ slaat nog steeds op onze gebruiksvriendelijke software, maar in onze nieuwe tagline ‘Your guides to service excellence’ benadrukken we nog meer de persoonlijke aanpak die TOPdesk hanteert bij haar klanten. 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!