Witold Kepinski - 17 oktober 2025

Xperity sluit zich aan bij Fellowmind

Xperity, expert in Microsoft Dynamics 365 CRM, sluit zich aan bij Microsoft-partner Fellowmind. Met Xperity aan boord breidt Fellowmind de CRM-expertise uit en vergroot het marktaandeel binnen de maakindustrie, zakelijke dienstverlening en de zorg. Hierdoor kan de internationale IT-dienstverlener bestaande en nieuwe klanten nog beter ondersteunen bij het versterken van klantrelaties, centraliseren van klantdata en de inzet van AI ter optimalisatie van sales-, service- en marketingafdelingen.

Xperity sluit zich aan bij Fellowmind image

De bundeling van krachten maakt deel uit van de internationale groeistrategie van Fellowmind en verstevigt de positie als Microsoft-partner wereldwijd.

Xperity is in 2016 gestart en inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig Microsoft Solution-partner. Het bedrijf is gespecialiseerd in het implementeren en beheren van complexe en laagdrempelige CRM-oplossingen en werkt voor zowel het mkb als voor grote organisaties als Nikon, Primera en CleanLease. Xperity blijft voorlopig onder eigen naam acteren vanuit de vestigingen in Utrecht en Den Bosch.

Kernwaarden

Martien Merks, CEO en regional director van Fellowmind: “Door onze krachten te bundelen met Xperity breiden we niet alleen ons portfolio uit, maar versterken we ook de strategische positie van Fellowmind in de markt. We brengen aanvullende expertise samen en creëren nieuwe kansen voor klanten én collega’s. Onze kernwaarden sluiten naadloos op elkaar aan, van een persoonlijke aanpak tot langdurige relaties en ruimte voor plezier in het werk. Dat is een sterk fundament voor de toekomst en geeft vertrouwen. Ik kijk ernaar uit om samen verder te bouwen aan de langetermijnrelaties met onze klanten en hen nog beter te ondersteunen als strategisch IT-businesspartner bij de realisatie van hun ambities.”

Ahmed El Ghani, general manager bij Xperity: “Het is mooi om onze organisatie nu naar een volgende fase te brengen en de krachten te bundelen met Fellowmind. Deze stap voelt niet alleen logisch, maar ook als een kans om samen verder te groeien. We zien volop mogelijkheden voor onze mensen én onze klanten. Klanten profiteren van meer kennis, bredere expertise en een sterkere basis voor hun digitale ontwikkeling. Voor collega’s ontstaan er nieuwe perspectieven om zich inhoudelijk én persoonlijk verder te ontwikkelen. We kijken vol overtuiging en enthousiasme uit naar alles wat we samen kunnen realiseren."

AvePoint BW + BN Semperis BW + BN
AvePoint BW + BN

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!