ABB breidt zijn wereldwijde partnerschap met Salesforce uit
Salesforce, speler in CRM, heeft aangekondigd dat ABB, een wereldwijd industrieel technologiebedrijf, actief in 100 landen met meer dan 147.000 werknemers, zich uitbreidt met Salesforce in het hele bedrijf en de implementatie van Salesforce Einstein en IoT, samen met het ABB Ability digitale aanbod, om het succes van klanten in de Vierde Industriële Revolutie (Industry 4.0) te bevorderen.
De Vierde Industriële Revolutie is volgens de visie an Salesforce en ABB een golf van innovatie en technologie die elk bedrijf en elke industrie radicaal verandert. Het is niet langer genoeg voor fabrikanten om onderscheid te maken op producten - ze moeten ook de behoeften van klanten voorspellen en slimmere, persoonlijkere klantervaringen bieden. Met Salesforce verenigt ABB haar CRM wereldwijd, in elke regio, merk en afdeling, om de kansen te benutten die zijn gecreëerd door de Vierde Industriële Revolutie en haar klanten te helpen belangrijke, nieuwe openingen voor service, innovatie en groei na te streven.
"De Vierde Industriële Revolutie creëert enorme kansen voor onze klanten, waardoor het werk dat we met hen doen om innovatie te stimuleren en waarde te creëren belangrijker dan ooit is," zei Ulrich Spiesshofer, CEO van ABB. "Daarom laten we onze relatie met Salesforce groeien. De schat aan informatie die we krijgen door onze gegevens over Salesforce te verenigen en te combineren met ons digitale aanbod van ABB Ability, stelt ons in staat om kunstmatige intelligentie en IoT effectiever te gebruiken, zodat we kunnen anticiperen op de behoeften van onze klanten en samen de toekomst kunnen schrijven. "
AI en IoT
"ABB ondergaat momenteel een ongelooflijke digitale transformatie en contact met klanten op revolutionaire manieren", zegt Marc Benioff, voorzitter en co-CEO van Salesforce. "Onze samenwerking met ABB is een ander voorbeeld van de buitengewone kracht van kunstmatige intelligentie (AI) en IoT om ongekende mogelijkheden voor klantensucces te creëren."
Cloud
ABB's uitbreiding van Salesforce omvat Einstein, Salesforce IoT, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Community Cloud en Success Cloud-adviesdiensten.
Einstein zal ABB in staat stellen om slimmere verkoop en service te stimuleren met kunstmatige intelligentie. ABB zal bijvoorbeeld Sales Cloud Einstein gebruiken voor intelligentiegestuurde besluitvorming, geautomatiseerde gegevensinvoer, identificatie van potentiële kansen en voorspellende prognoses. Einstein Vision, gebruikt met Service Cloud Field Service Lightning, zal worden gebruikt om de 15.000 buitendienstmedewerkers van ABB de mogelijkheid te bieden om een ??foto van een ABB-product of -component te maken wanneer ze ter plekke arriveren om automatisch oppervlakte-informatie over het product op hun schermen te krijgen. snellere, nauwkeurigere service.
Met Salesforce IoT kan ABB gegevens van de verbonden apparaten bruikbaar en meetbaar maken, aldus de twee partners De visie van het bedrijf is om Salesforce IoT te combineren met ABB Ability zodat de installed base van 70 miljoen aangesloten apparaten voorspellende intelligentie kan gebruiken, mogelijk gemaakt door Einstein, om acties rechtstreeks in Salesforce te genereren en te activeren. Met Salesforce IoT en ABB Ability samen zal ABB de klantervaringen kunnen verbeteren door de prestaties en onderhoudsbehoeften voor te zijn.