Witold Kepinski - 30 januari 2019

Avaya en Verint Systems breiden hun partnerschap uit

Avaya en Verint Systems breiden hun partnerschap uit om implementaties van Avaya Workforce Engagement Management (WEM) in de cloud mogelijk te maken. Met deze oplossing voorzien organisaties hun medewerkers in het contactcenter van de juiste informatie. Daardoor kunnen zij hun klanten beter bedienen aldus de twee partners.

Het is mogelijk om op verschillende manieren gebruik te maken van Avaya’s WEM suite. Van implementatie in het eigen datacenter tot gebruik van cloud-computing en alle hybride combinaties hiervan.

Verint en Avaya onderhouden al bijna vijftien jaar een strategisch partnerschap. Op dit moment leveren zij omnichannel- en spraak-diensten en WEM-oplossingen voor klanten wereldwijd. Van kleine en middelgrote bedrijven tot grote organisaties met duizenden werkplekken. Avaya en Verint verwachten dat hun huidig portfolio aan oplossingen ook in de toekomst aan een breed spectrum van klanteisen zal voldoen. Doordat ze gezamenlijk blijven ontwikkelen nemen de mogelijkheden van WEM alleen maar toe.

Avaya IX Workforce Engagement is een nieuw aanbod dat wordt geïntroduceerd als onderdeel van de Avaya Intelligent Xperiences-oplossing (oftewel Avaya IX). Die werd afgelopen week tijdens de jaarlijkse ENGAGE gebruikersconferentie van het bedrijf onthuld. Avaya heeft goed geluisterd naar zijn klanten die wilden dat het portfolio overzichtelijker werd. De nieuwe naamgeving maakt dat klanten beter begrijpen hoe Avaya hen door migratie naar de cloud met hun digitale transformatie kan helpen.

Portland Europe BW tm 22-05-2025 DIC Security Day BW tm 1 juli 2025
Gartner BN tm 12-11-2025 - 4

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!