Omnichannel-marketing specialist optivo start in Nederland
optivo, leverancier van een softwareplatform voor email- en omnichannel-marketing en dochteronderneming van Deutsche Post DHL, betreedt de Nederlandse markt. Ben van der Laan, aangesteld als Country Manager Nederland, zal vorm gaan geven aan de groeistrategie van het bedrijf.
Het bedrijf werd dertien jaar geleden opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot één van de marktleiders in email- en omnichannel-marketing. Dit omnichannel platform (dat e-mail, mobiel, web, social, fax en print ondersteunt) stelt bedrijven in staat volledig grip te houden op hun emailmarketing, ook bij zeer grote volumes, diverse content en over verschillende kanalen, dankzij diepgaande integratie en hoge doorvoersnelheden. Sinds juni 2013 is optivo onderdeel van Deutsche Post DHL.
Ben van der Laan is bij optivo aangesteld als Country Manager Nederland. Van der Laan is afkomstig van HGH Business Consultancy, waar hij verantwoordelijk was voor klantconsultancy en business development. Daarvoor werkte hij als managing director bij email-serviceprovider Zoomio, dat hij in 2006 naar Nederland haalde.