Hans Horn is Manager Channel & New Business Nederland van Interxion

Het Nederlandse Interxion, een Europese leverancier van carrier- en cloudneutrale datacenterdiensten, stelt Hans Horn (57) aan als Manager Channel & New Business. Horn vervulde eerder diverse sales- en managementrollen bij verschillende technologiebedrijven, waaronder Lexmark, Biocryptology en Apple.
Horn is in zijn carrière veel actief geweest in het partnerkanaal. Bij Interxion gaat hij zich bezighouden met het groeiende partnerkanaal en het verder uitbouwen van communities of interest in de datacenters van Interxion. Horn noemt onder meer op het team van specialisten en de ambitieuze doelstellingen van Interxion als reden om zich aan Interxion te verbinden.
"De cloudtransitie is momenteel in volle gang", zegt Piet Sjoukes, director sales & marketing bij Interxion. "Steeds meer bedrijven migreren naar de cloud en maken gebruik van een combinatie van eigen private clouds en externe publieke clouddienstverleners. Om die hybride IT-infrastructuren te faciliteren is het heel belangrijk om samen te werken met technologiedienstverleners en channelpartijen. Hans is door zijn jarenlange ervaring in staat om allianties te smeden en kansen te zien die onze partners nog succesvoller maken. We zijn erg blij om hem aan boord te hebben."