Redactie - 22 maart 2013

Perceptive Software lanceert Perceptive Interact for Microsoft Dynamics CRM


Perceptive Software, leverancier van producten en oplossingen voor proces- en contentmanagement, lanceert Perceptive Interact for Microsoft Dynamics CRM, Microsofts Customer Relationship Management (CRM) oplossing.

Met Perceptive Interact for Microsoft Dynamics CRM kunnen gebruikers direct alle data inzien en ophalen die zich in de CRM-oplossing bevinden, aldus Peter Dalhuisen (foto), Director EMEA bij Perceptive Software

Met Perceptive Interact for Microsoft Dynamics CRM krijgen gebruikers toegang tot alle klantinformatie van de organisatie die beschikbaar is in Microsoft Dynamics CRM, zoals correspondentie, facturen en inkooporders. Doordat de medewerkers direct inzicht hebben in alle gegevens die met een bepaalde zaak te maken hebben, worden de processen sterk verbeterd. Als een salesmedewerker snel een offerte moet maken, maar daarvoor bijvoorbeeld goedkeuring nodig heeft van iemand buiten sales, kan hij het document uploaden en een Perceptive workflow voor documentgoedkeuring opstarten. Als het document is goedgekeurd krijgt de salesmedewerker daarvan direct bericht en kan hij zonder oponthoud verder, aldus Dalhuisen.

Ook voor gebruikers die niet zijn aangesloten op Microsoft Dynamics CRM biedt Perceptive Interact for Microsoft Dynamics CRM nieuwe mogelijkheden. Wanneer nieuwe content is toegevoegd en gekoppeld aan de verschillende CRM-entiteiten, krijgen zij daarvan bericht en kunnen deze documenten inzien of wijzigen, zonder dat ze toegang hebben tot het CRM-systeem, aldus Dalhuisen.

Door: Witold Kepinski

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!