Witold Kepinski - 16 september 2014

Pink Elephant start met een branding campagne

Pink Elephant start met een branding campagne op radio, billboards en online media. “De Think Pink-campagne ligt in het verlengde van de naamsverandering die we begin 2014 hebben doorgevoerd,” zegt Piet van Vugt (foto), CEO van Pink Elephant. “Onze partners en klanten zijn inmiddels gewend aan de nieuwe naam. Naast onze sponsoring van Go Ahead Eagles willen we nu nog breder in de markt laten zien dat Pink Elephant weer op grote schaal in Nederland actief is.”

De branding campagne van Pink Elephant is gericht op het vergroten van de naamsbekendheid, maar ook om de kernwaardes van het bedrijf uit te dragen. De rol van mensen is een centraal element in dat verhaal: “Wij geloven dat de combinatie van mensen en IT de strategische middelen zijn van de marktleiders van de toekomst,” legt Van Vugt uit. “Think Pink staat voor anders denken, innovatie en nieuwe technologie. Wij helpen klanten los te breken uit hun traditionele bedrijfsmodellen door de juiste inzet van techniek, maar vooral ook door de kennis en ervaring van de mensen binnen hun organisatie beter te gebruiken.”
De Think Pink-campagne is daarnaast ook gericht op recruitment, om de groei van de organisatie beter te kunnen ondersteunen. Van Vugt: “Wij zoeken veel nieuwe medewerkers, van customer service en marketing tot netwerkprofessionals en consultants. Dat is dus ook de boodschap aan de markt: Pink Elephant is weer actief in Nederland en we’re hiring!”

WK

DIC Security Day BW tm 1 juli 2025 EGP 06/05/2025 t/m 03/06/2025 BW
Gartner BN tm 12-11-2025 - 3

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!