Holland Capital investeert in Conversation24
Investeringsmaatschappij Holland Capital investeert Conversation24, een omnichannel communicatieprovider die zich richt op lead conversie, conversational commerce en live chat. Met de investering wil het bedrijf zijn internationale groeiambities realiseren.

Conversation24 maakt gebruik van conversational AI en een omnichannel communicatieplatform om de manier waarop bedrijven met hun klanten communiceren te verbeteren. Het stelt klanten in staat om meer betekenisvolle klantinteracties aan te gaan, klanttevredenheid en conversies te verhogen, upselling te verbeteren en diepgaande inzichten in de conversaties te bieden. Bovendien biedt het consumenten een winkelervaring binnen WhatsApp, met de mogelijkheid om daar bijvoorbeeld ook te betalen.
Lead conversie en conversational commerce
Het potentieel van lead conversie en conversational commerce is groot. Naarmate consumenten alsmaar veeleisender worden en kortere aandachtsvelden hebben, zoeken bedrijven naar manieren voor het aanbieden van gepersonaliseerde, naadloze en real time interacties aan klanten. Het platform van Conversation24 speelt in op deze behoeftes. Het helpt bedrijven met het realiseren van hogere conversiepercentages en klanttevredenheidsscores.
Nick Blom, CEO en oprichter van Conversation24: "Terwijl Conversation24 haar groeitraject voortzet met de steun van Holland Capital, kunnen bedrijven wereldwijd anticiperen op een nieuw tijdperk van klantinteracties welke worden gekenmerkt door ongeëvenaarde personalisatie en verbeterde gebruikerservaringen. Deze financieringsronde zal ons helpen om de mogelijkheden van ons platform naar alle consumentgerichte ondernemingen te brengen."