Witold Kepinski - 01 mei 2024

HubSpot lanceert Content Hub, Commerce Hub en Service Hub

HubSpot, het klantenplatform voor groeiende bedrijven, kondigt de lancering aan van Commerce Hub, Content Hub en Service Hub. Deze oplossingen helpen bedrijven van iedere omvang te groeien, aldus HubSpot.

HubSpot lanceert Content Hub, Commerce Hub en Service Hub image

Deze lanceringen zijn onderdeel van de HubSpot Spring Spotlight. Om bedrijven te helpen het razendsnelle tempo van marktveranderingen bij te benen, brengt HubSpot twee keer per jaar een Spotlight uit met alle updates – ditmaal ruim 100! – van het platform.

“Marketing-, sales- en serviceteams maken een grote transformatie door nu de technologie en klantverwachtingen evolueren. Wanneer deze klantgerichte teams niet over de juiste tools beschikken, zullen hun bedrijven niet groeien", zegt Andy Pitre, Executive Vice President of Product bij HubSpot. “Tegenwoordig is innovatie niet meer een kwestie van jaren, maar van dagen. Dat biedt enorme kansen voor bedrijven, maar het kan ontmoedigend zijn om constant dat tempo te moeten bijhouden. Daarom hebben we Spotlight gelanceerd: om het onze klanten gemakkelijk te maken en te profiteren van alles wat HubSpot heeft gebouwd om in te spelen op hun behoeften.”

Commerce Hub

Zeker in B2B-bedrijven hebben commerciële teams vaak te maken met oudere tools die niet goed integreren met andere go-to-market-onderdelen. Om dat te verhelpen is de Commerce Hub in het leven geroepen, met krachtige tools voor facturatie, abonnementenbeheer en betaalschema’s.

Daarnaast biedt HubSpot samen met Stripe meer bedrijven toegang tot lokale betaalmethoden met ondersteuning voor meerdere valuta’s. HubSpot-klanten kunnen Stripe's Financial Connections gebruiken om betalingen via bankrekeningen aan te bieden, terwijl Stripe Payment Element de meest relevante betaalmethoden voor gebruikers weergeeft op basis van onder meer hun device, locatie en taal.

Content Hub

Klanten zijn tegenwoordig overal. Het klanttraject verloopt via uiteenlopende kanalen. Marketeers staan daarbij voor twee grote uitdagingen: hun bereik en hun relevantie vergroten over al deze kanalen. Maar ze kunnen de wildgroei aan kanalen gewoonweg niet bijbenen om het gewenste bereik en relevantie te realiseren. Om deze uitdaging succesvol het hoofd te bieden, hebben marketeers tools nodig die hen helpen content van het ene kanaal of format te remixen naar andere vormen.

Content Hub wordt aangedreven door HubSpot AI en is dé alles-in-een-oplossing voor content marketing tijdens het hele klanttraject. De Content Hub biedt AI-tools die de creatie van kwalitatieve en meertalige content versimpelt, van ideatie tot het schrijven van blogberichten en het maken van afbeeldingen. Daarnaast zijn audio tools beschikbaar om podcasts te maken, hosten en distribueren, de toegankelijkheid van content te verbeteren en meer.

Service Hub

De klantervaring (CX) blijft een uitdaging. Na een aankoop horen klanten vaak niets meer van een bedrijf totdat er een probleem is. En dat gebrek aan CX belemmert het groeiende aantal organisaties dat niet alleen aan klantverwachtingen wil voldoen, maar proactief meer waarde aan hen wil leveren.

De HubSpot AI-gedreven Service Hub is de enige oplossing die voor het eerst support en succes samenbrengt, zodat CX-professionals meer waarde kunnen leveren. Het omvat een helpdesk workspace die medewerkers in één oogopslag een overzicht geeft van belangrijke (klant)informatie, gecombineerd met een workspace voor klantsucces, zodat managers een centrale plek hebben met bruikbare inzichten en aanpasbare klantsegmenten.

Service Hub bevat tal van AI-tools, waaronder een GPT-gedreven chatbot voor 24/7 ondersteuning, realtime antwoordaanbevelingen en gesprekssamenvattingen voor een betere klantenservice.

“Met Service Hub kunnen onze medewerkers meteen aan de slag dankzij een volledig overzicht van het klanttraject”, zegt Jennifer Cummings, Sr. Director, Customer Engagement bij Kaplan. “Sinds we onze marketing-, sales- en serviceteams hebben verenigd op HubSpot, is er geen giswerk meer voor ons management: ze hebben de zichtbaarheid en het vertrouwen dat onze klanten snel krijgen wat ze nodig hebben.”

Ga voor meer informatie over deze lanceringen en de meer dan 100 andere updates op het HubSpot-platform naar [hubspot.com/spotlight]hubspot.com/spotlight.

Zscaler BW 04-06 tm 18-06-2024 Darktrace BW 28-05 tm 18-06-2024
Darktrace BN en BW 04-06-2024 tm 18-06-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!