3CX verwelkomt Nederlandse Voice Provider oneCentral op haar netwerk
3CX, ontwikkelaar van de volgende generatie, software gebaseerde telefooncentrale 3CX Phone System for Windows, publiceert vandaag de succesvolle resultaten van de interoperability testen met de Nederlandse Voice provider, oneCentral.
3CX channel partners kunnen nu hun aanbiedingen opwaarderen met de dynamische Voice oplossingen zoals deze door oneCentral deze in een modulair maatwerk aan haar partners aanbiedt. Hiermee stelt oneCentral haar partners in staat om zich in de markt te onderscheiden van generieke telecom aanbiedingen.
Sebastiaan Balan, Sales Executive – BeNeLux & MENA: “3CX streeft er altijd naar om het bestaande netwerk van VoIP providers uit te breiden en we zijn ervan overtuigd dat we, met de samenwerking met oneCentral, een sterke partner voor de Nederlandse markt aan onze zijde hebben. oneCentral Voice services bieden een extra keuze aan onze klanten om verder op telecom kosten te besparen.
Marius Savelbergh, CTO van oneCentral: “We hebben de ontwikkeling van 3CX altijd met grote interesse gevolgd en vertrouwen er op dat de huidige release v.14 ons in staat stelt om de markt een unieke en cost-efficiënte propositie te bieden. Met het gemak van beheer, de rijke feature set, de uitgebreide ondersteuning voor toestellen en geïntegreerde Virtuele centrales, zal het een zeer succevolle uitbreiding op onze private cloud aanbiedingen vormen. We zijn erg enthousiast om 3CX aan onze bestaande portfolio toe te voegen en hiermee onze bestaande partner base verder uit te breiden.