Witold Kepinski - 24 oktober 2016

Mitel World Cloud ondersteunt backend services en beheer communicatie

Mitel, leverancier van bedrijfs-, cloud- en mobiele communicatie, introduceert World Cloud, een nieuwe oplossing voor het vereenvoudigen van backend services en het management van cloud communicatie voor multinationals.

De nieuwe dienst werd aangekondigd op het Mitel Next evenement in Parijs en wordt in meer dan 40 landen wereldwijd uitgerold, waaronder in Nederland en België. World Cloud geeft medewerkers universele toegang tot dezelfde communicatie mogelijkheden terwijl internationaal gratis doorkiesnummers gedraaid kunnen worden en er ongelimiteerd gebeld kan worden door gebruikers binnen het eigen land. Lokale inbelnummers en doorkiesnummers die doorschakelen naar internationale telefoonnummers geven de gebruiker ook een lokaal gevoel.

World Cloud vereenvoudigt volgens Mitel IT management met gestroomlijnde administratie tools en geconsolideerde facturering. Veertien volledig redundante data centers die wereldwijd strategisch gesitueerd zijn, zorgen voor hoge zekerheid, veiligheid en geven de mogelijkheid om aan specifieke lokale regelgeving voor data te voldoen, zo beweert Mitel.

WK

DIC Security Day BW tm 1 juli 2025
Jamf Cybersec 2025 3 BW + BN

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!