SAP Ariba Spot Buy in gebruik bij Mercateo
Nadat SAP Ariba Spot Buy al in Noord-Amerika, Australië en Latijns-Amerika is gelanceerd werd, kondigt SAP Ariba het strategische partnerschap met Mercateo aan voor de lancering van SAP Ariba Spot Buy in Europa.
Deze alliantie belooft ad-hoc aankopen voor ondernemingen in heel Europa te veranderen: vraag en aanbod worden op een efficiënte en betrouwbare marktplaats bij elkaar gebracht om een transparant proces, flexibiliteit en besparingen voor inkopers alsook nieuwe mogelijkheden voor aanbieders te creëren zo beloven de twee partners.
Over Ariba Spot Buy verbindt SAP Ariba de vraag van inkopers met het meest omvangrijke aanbod van globale goederen om digitale handel mogelijk te maken. Door SAP Ariba’s zakelijke netwerk te combineren met cloud-gebaseerde inkoopapplicaties, biedt SAP Ariba Spot Buy een ‘consument-achtige’ inkoopervaring aangestuurd door business control. Hierdoor kunnen gebruikers een groot assortiment doorzoeken en bestellingen plaatsen – in overeenstemming met het inkoopbeleid en -procedures van hun bedrijf.
Met SAP Ariba Spot Buy en de infrastructuur van Mercateo Unite, krijgen inkopers toegang tot het snel groeiende aantal aanbieders op Mercateo Unite, evenals tot de miljoenen artikelen van de Mercateo Shop.
Zo werkt het:
Vinden: Wanneer een artikel niet te vinden is in een bedrijfscatalogus, kunnen gebruikers deze in de SAP Ariba Spot Buy-catalogus zoeken.
Vrijgeven: Door aanpasbare inkoopregels en een Spot-Buy-specifieke workflow, zijn aankopen altijd conform met de richtlijnen van de onderneming en ondergaan zij een vrijgaveproces.
Kopen: Vrijgegeven aankopen leiden tot een bestelling, beveiligde betaling en levering.