Witold Kepinski - 27 augustus 2025

NeoDay en T-Systems slaan handen ineen voor loyaliteitsplatform

Het Nederlandse loyaliteitsplatform NeoDay en T-Systems, een dochterbedrijf van Deutsche Telekom, kondigen een strategische samenwerking aan. NeoDay's platform wordt opgenomen in het portfolio van T-Systems en zal beschikbaar zijn via de Open Telekom Cloud (OTC), een soevereine cloudomgeving.

NeoDay en T-Systems slaan handen ineen voor loyaliteitsplatform image

De samenwerking is gericht op de uitbreiding van het loyaliteitsplatform naar groeimarkten, met name Duitsland. Door het combineren van NeoDay's expertise in merkloyaliteit en de vertrouwde, AVG-conforme cloudinfrastructuur van T-Systems, kunnen bedrijven nu schaalbare loyaliteitsprogramma's implementeren zonder de controle over gevoelige klantgegevens te verliezen.

Groeiende markt voor loyaliteitstechnologie

Loyaliteitstechnologie is een opkomend thema in de markt. Bedrijven staan voor de uitdaging om klanten te werven en te behouden in een omgeving van prijsstijgingen en prijsgevoelige consumenten. Merkloyaliteit wordt daarom steeds vaker gezien als een strategisch instrument om de omzet te verhogen en betrokkenheid te creëren.

"Met dit partnership brengen NeoDay en T-Systems een vertrouwde oplossing op de markt," aldus Jurgen Swaans, eigenaar van NeoDay. "Dit beantwoordt aan een groeiende marktvraag om sneller meer waarde uit merkloyaliteit te halen, met behoud van datacontrole."

Madeleine Dubois, Partner Manager bij T-Systems, voegt toe: "NeoDay is een ideale aanvulling op onze veilige, AVG-conforme Open Telekom Cloud. Samen kunnen we organisaties helpen hun klantrelaties op een schaalbare en onafhankelijke manier te versterken."

Marktuitbreiding naar gereguleerde sectoren

Door de samenwerking krijgt NeoDay toegang tot markten waar T-Systems sterk vertegenwoordigd is, zoals de gezondheidszorg, financiële sector en overheden. Deze sectoren, die strenge eisen stellen aan gegevensbescherming, bieden nieuwe mogelijkheden voor het loyaliteitsplatform. Swaans noemt als voorbeeld het stimuleren van gezondere keuzes in de gezondheidssector, wat aantoont dat loyaliteit meer kan zijn dan alleen transactiegedreven. Het NeoDay-platform is per direct beschikbaar via de marketplace van OTC.

Omada by TP-Link partnerevent 2025 BN + BW
Cybersecnl2025 18/08/2025 t/m 01/09/2025 BN + BW

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!