Redactie - 24 maart 2022

Cognizant presenteert nieuwe logo en slogan

Cognizant presenteert nieuwe logo en slogan image

Cognizant onthult zijn nieuwe logo en slogan: ‘Intuition engineered', waarmee het de nieuwste ontwikkeling in de merkidentiteit van het bedrijf introduceert.

Cognizant’s nieuwe positionering is ontwikkeld om een betere weerspiegeling te zijn van de expertise die het bedrijf heeft in digitale technologieën en het versnellen van digitale bedrijfsvoering.

De nadruk op ‘digitaal’ zet Cognizant in een betere uitgangspositie om zijn eigen groeistrategie waar te maken, en relevantie voor klanten te vergroten die het digitaliseren van hun bedrijfsvoering en customer experience omarmt hebben. Ongeveer 44 procent van de business van Cognizant viel eind vorig jaar onder de noemer ‘digitaal’.

“Als organisatie evolueerde Cognizant de afgelopen paar jaar enorm. De perceptie van het bedrijf veranderde niet altijd mee”, zegt Gaurav Chand, Chief Marketing Officer bij Cognizant. “We hebben een beter digitaal aanbod dan ooit. Deze veranderde merkidentiteit laat de waarde zien die we naar onze Global 2000 klanten brengen, en toont de positie aan die we als digitaal leider verworven hebben.”

Cognizant’s nieuwe slogan, ‘Intuition engineered’, duidt aan hoe het bedrijf de rol van technologie voor organisaties ziet. Die moet organisaties versterken en uitbreiden, zodat mensen met meer inzicht kunnen werken, en dat met een enorm hoge snelheid, aldus Cognizant

DIC Security Day BW tm 1 juli 2025
Jamf Cybersec 2025 3 BW + BN

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!