Witold Kepinski - 22 mei 2015

Curvature biedt NetSure om service- en onderhoudskosten te drukken

Curvature, een service provider op het terrein van IT-infrastructuren, is een campagne gestart om organisaties te helpen bij het streven naar lagere service- en onderhoudskosten. Ten behoeve van huidige en potentiële klanten lanceert de onderneming een speciale microwebsite, waar relevante gebruikerservaringen, praktijkvoorbeelden en rekentools kunnen worden geraadpleegd en gebruikt, met als doel om hun service- en onderhoudskosten te verlagen.

Door gebruik te maken van de technische diensten van Curvature’s NetSure kunnen ondernemingen hybride diensten afnemen die een aanvulling zijn op de support van de OEM, inclusief 24/7 wereldwijde technische support, responstijden van vier uur en reparatie en wereldwijde hardwarevervanging binnen de eerstvolgende werkdag.

Tevens is voorzien in reserve onderdelen op locatie. Met NetSure krijgen klanten bovendien toegang tot een service portal waar ze zelf alle NetSure-contracten en de server-, storage- en netwerkonderhoudscontracten van de OEM kunnen beheren.

Glenn Fassett (foto), General Manager International bij Curvature: “Vanaf de oprichting is het de missie van Curvature om ondernemingen te helpen bij het nemen van de juiste beslissingen over hun netwerkinfrastructuur. Zo adviseert Curvature om de rigide, kostbare OEM-onderhoudscontracten te vervangen door flexibele, betaalbare alternatieven. Inmiddels hebben wereldwijde e-commerce bedrijven, financiële dienstverleners, overheidsinstellingen met strakke budgetteringen en universiteiten geprofiteerd van de adviezen. Zij hebben de best practices om de service- en onderhoudskosten te verlagen inmiddels met succes toegepast.”

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!