Wouter Hoeffnagel - 14 november 2016

Centralpoint gecertificeerd voor keurmerk Thuiswinkel Zakelijk en Waarborg

Centralpoint maakt bekend naast het online keurmerk Thuiswinkel Waarborg ook het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk te dragen. Centralpoint is al 15 jaren actief op de zakelijke (B2B)  markt en wil met het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk voldoen aan de behoeften van de ‘zakelijke consument’.

De grenzen vervagen tussen verkopen aan consumenten (B2C) en aan bedrijven (B2B). Zakelijke kopers verwachten steeds meer dezelfde gebruikerservaring als bij consumentenwebshops. Marcel Joosten, E-commerce Director van Centralpoint: “Centralpoint voert al jarenlang het Thuiswinkel Waarborg logo om aan te geven dat bij Centralpoint alles goed geregeld is, en volgens de laatste wetgeving zaken wordt gedaan. Dit logo was echter primair gericht op de consument. We zien dat zakelijke kopers ook steeds meer behoefte hebben aan een keurmerk om veilig en betrouwbaar zaken te doen. Het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk biedt in een oogopslag die zekerheid”.
 
Thuiswinkel Zakelijk
Voor de klanten van Centralpoint biedt Thuiswinkel Zakelijk de zekerheid van een helder aanbod met duidelijke prijzen en een overzichtelijk orderproces. Daarnaast is Centralpoint technisch getoetst op een veilige betaalomgeving en de meest voorkomende ICT-kwetsbaarheden.
 
De keurmerken zijn hier te bekijken:
Thuiswinkel Waarborg
Thuiswinkel Zakelijk

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!