Keen IT Consultants en Microcenter gaan samen verder
Keen IT Consultants B.V., met vestigingen in Almelo en Deventer, heeft Microcenter B.V. uit Almelo overgenomen. Met deze stap versterken beide bedrijven hun positie in de IT-markt, waarbij het persoonlijke contact met klanten en korte communicatielijnen centraal blijven staan.

Keen IT is gespecialiseerd in IT-support, document management en output management. Door de overname wordt dit dienstenpakket uitgebreid met telefonie en verbindingen, waarmee klanten nog completer ondersteund worden.
In een tijd waarin veel IT-bedrijven worden overgenomen door grote investeringsmaatschappijen, verdwijnen vaak de aandacht voor het mkb en de snelheid van handelen. Keen IT en Microcenter kiezen nadrukkelijk voor een ander pad: zelfstandig blijven werken, dichtbij de klant staan en continue innoveren.
Kwaliteit
“Wij geloven dat juist het persoonlijke contact en snelle service het verschil maken voor onze klanten,” aldus Jeroen Uittenbosch en Michel Snitjer, directie van Keen IT Consultants. “Door deze overname bundelen we onze krachten en zijn we beter in staat om kwaliteit en innovatiekracht te waarborgen – nu en in de toekomst.”
Voor klanten van Microcenter verandert er weinig: alle medewerkers blijven werkzaam binnen de organisatie. Daarbij gaat Rob Bekke zich nog meer richten op wat hij het liefst doet: intensief klantcontact en het opbouwen van sterke relaties.
De overname biedt klanten van beide bedrijven continuïteit, een breder dienstenpakket en de zekerheid dat zij kunnen blijven rekenen op een partner die écht meedenkt.