Redactie - 23 september 2017

NEMESYS levert DWT Groep nieuwe Mitel Skype telefonie-oplossing

NEMESYS heeft opdracht gekregen van de DWT Groep voor de levering van een nieuwe Mitel Skype telefonie-oplossing, inclusief beheer en onderhoud.

Het ‘oude’ telefoniesysteem van de DWT Groep voldeed niet langer aan de wensen en eisen van de organisatie. Er was behoefte aan meer functionaliteit en flexibiliteit. Andere uitgangspunten voor vervanging van de telefonie waren o.a.: het verhogen van de productiviteit door effectievere samenwerkingstools, mobiliteit faciliteren en gebruik maken van de reeds aanwezige (Microsoft) ICT infrastructuur.

Mitel en Skype for Business

Voor de nieuwe telefonie-omgeving is gekozen voor een combinatie van Mitel en Skype for Business. Voor de telefoniefunctionaliteit en bereikbaarheid wordt een Mitel MiVoice Office call server gebruikt. En voor de samenwerkingstools, zoals chatberichten, presence, video, en vergaderingen wordt dit met Skype for Business geïntegreerd. Op deze manier maken de DWT medewerkers gebruik van het beste uit 2 werelden in 1 integrale oplossing.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!