Redactie - 26 maart 2019

Avaya verdiept integratie met Google Cloud

Avaya en Google halen de banden aan. Avaya gaat Google Cloud Contact Center AI verder integreren in zijn oplossingen voor communicatie en samenwerking.

Door de Artificial Intelligence (AI)-expertise van beide bedrijven te combineren zorgen de Avaya-oplossingen binnenkort voor een beter klantcontact en efficiëntere samenwerking van personeel, aldus Avaya.

Het bedrijf bouwt zijn positie verder uit door AI toe te passen om het klantcontact persoonlijker en intelligenter te laten verlopen. Zo zal Avaya onder meer Googles machine learning toepassen in zijn “conversation services”. Hiermee waarborgt het een intelligent klantcontact via alle kanalen, een omnichannel-ervaring ondersteunt door AI.

Samen beweren Avaya en Google Cloud hun klanten meer flexibiliteit, efficiëntie en schaalbaarheid te bieden voor communicatie- en samenwerkingsoplossingen die de ervaringen van klanten met een bedrijf verbeteren. Avaya past AI bijvoorbeeld toe op Avaya IX Contact Center. Dit is een omnichannel-oplossing, voor onder andere voice, email, chat en mobiele toepassingen, die bedrijven helpt om voordeel uit hun interacties met klanten te halen.

De mogelijkheden van AI staan ook centraal tijdens de Avaya Experience op 3 april in Wernhout. Partners, klanten en andere geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd voor dit evenement.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!